I principali campi di applicazione di valvole

Valvehè un strumentu cumuna chì serà usatu in parechje industrii è ghjucà un rolu assai impurtazioni in a vita di a produzzione, ci sò parechji spazii d'applicazioni maiò di valves.

图片1

1. valves dispusitivi Oil-basatu

Dispositivi di raffinazione di l'oliu.A maiò parte di e valvole usate in a raffinazione di l'oliu sò valvole di pipeline, cumprese valvole di porta, valvole di globu, valvole di cuntrollu è valvole di sollievu proporzionale, valvole di sfera.Valvula di porta cunta circa 80%.

Dispositivi di fibra chimica utilizati.I prudutti principali di a fibra chimica sò a fibra di poliester, acrilica è polivinilica.Di solitu usanu valvule di sfera è valvole in giacca.

Acrylonitrile - dispusitivi usatu.Spessu usanu valvule di porta, valvole di globu, valvole di sfera è valvole di plug.I vàlvule di a porta cuntenenu circa 75% di e valvole totali.

Ammonia sintetica usata dispusitivi.Di solitu usanu valvole di porta, valvole di globu, valvole di cuntrollu, valvole di sfera, valvole di diafragma, valvole d'agulla è valvole di sollievu proporzionale.

图片2

2. Valves in i lochi di stazioni idroelettriche

A custruzzione di a stazione idroelettrica di a Cina hè sviluppata versu a direzzione di grande scala, di solitu usa valvole di sollievu proporzionale, regulatori di riduzzione di pressione, valvole di globu cù grande diametru è alta pressione.

图片3

3. Valves in zona metallurgia

U prucessu di l'ossidu d'aluminiu in l'area di a metallurgia hà bisognu di valvule di globu, di valvole di drenu di regulazione; valvole di sfera di sigillatura di metalli, valvole a farfalla seranu necessarie in l'area di fabbricazione di l'acciaio.

图片4

4. Valves in area ocean-related

E più è più valvole seranu necessarie in i zoni di l'oceanu cù u sviluppu di l'industria petrolifera offshore, cum'è valvole a sfera, valvole di cuntrollu è valvole multiway.

图片5

Tempu di post: 21-ghjugnu-2021