Sette Fattori chì Affettanu a Guarnizione di Valve è a Sigillatura di Imballaggio

Factors

 

 

1. Condizione di a superficia di a superficia di sigillatura:a forma è a rugosità di a superficia di a superficia di sigillatura anu una certa influenza nantu à u rendiment di sigillatura, è a superficia liscia conduce à a sigillatura.A guarnizione morbida ùn hè micca sensibile à a cundizione di a superficia perchè hè faciule da deformà, mentre chì a guarnizione dura hà una grande influenza in a cundizione di a superficia.

2. Larghezza di cuntattu di a superficia di sigillatura:u più grande a larghezza di cuntattu trà superficia di sigillatura èguarnizioneo imballaggio, u più longu u percorsu di fughe di fluidu è u più grande a perdita di resistenza di flussu, chì hè favurèvule à sealing.Ma sottu a stessa forza di pressa, più grande hè a larghezza di u cuntattu, più chjuca serà a pressione di sigillatura.Per quessa, u largu di cuntattu adattatu deve esse truvatu secondu u materiale di u sigillo.

3. Pruprietà di u fluidu:a viscosità di u liquidu hà una grande influenza nantu à a prestazione di sigillatura di l'imballu è a guarnizione.U fluidu cù una viscosità alta hè faciule da sigillà per via di a so poca fluidità.A viscosità di u liquidu hè assai più altu ch'è quella di u gasu, cusì u liquidu hè più faciule da sigilà cà u gasu.U vapore saturatu hè più faciule da sigilà cà u vapore superheated perchè pò cundensà e gocce è bluccà u canali di fuga trà e superfici di sigillatura.U più grande u voluminu moleculare di u fluidu, u più faciule hè di esse bluccatu da u strettu spaziu di sigillatura, cusì hè faciule da sigillà.A wettability di u liquidu à u materiale di u sigellu hà ancu una certa influenza nantu à u sigillo.U liquidu chì hè faciule d'infiltrazione hè faciule per fughje per via di l'azzione capillare di i micropori in a guarnizione è l'imballu.

4. Temperature di u fluidu:a temperatura affetta a viscosità di u liquidu, affettendu cusì u rendiment di sigillatura.Cù l'aumentu di a temperatura, a viscosità di u liquidu diminuite è quella di u gasu aumenta.Per d 'altra banda, u cambiamentu di a temperatura spessu risultatu in a deformazione di i cumpunenti di sigillatura, chì hè faciule per causà fuga.

5. Materiale di guarnizione è imballaggio:materiale molle hè facile à pruduce deformazione elastica o plastica sottu à l 'azzione di preload, cusì bluccà u canali di fuga di fluidu, chì hè favurèvule à sealing;in ogni modu, u materiale molle generalmente ùn pò micca sustene l'azzione di fluidu à alta pressione.A resistenza à a corrosione, a resistenza à u calore, a compattezza è l'idrofilia di i materiali di sigillatura anu una certa influenza nantu à a sigillatura.

6. Pressione specifica di a superficia di sigillatura:a forza nurmale nantu à a superficia di cuntattu unità trà e superfici di sealing hè chjamata pressione specifica di sigillatura.A dimensione di a pressione specifica di a superficia di sigillatura hè un fattore impurtante chì affetta a prestazione di sigillatura di guarnizione o imballaggio.Di solitu, una certa pressione specifica hè prodotta nantu à a superficia di sigillatura appiicando una forza di pretensione per deformà u sigillu, in modu di riduce o eliminà a distanza trà e superfici di cuntattu di sigillatura è impedisce u fluidu di passà, in modu di ottene u scopu di sigillatura.Ci hè da nutà chì l'effettu di a pressione di u fluidu cambierà a pressione specifica di a superficia di sigillatura.Ancu s'è l'aumentu di a pressione specifica di a superficia di sigillatura hè benefica à u sealing, hè limitata da a forza di estrusione di u materiale di sealing;per u segellu dinamicu, l'aumentu di a pressione specifica di a superficia di u sealing pruvucarà ancu l'aumentu currispundente di a resistenza di attritu.

7. Influenza di e cundizioni esterni:A vibrazione di u sistema di pipeline, a deformazione di i cumpunenti di cunnessione, a deviazione di a pusizione di stallazione è altre ragioni pruduceranu una forza supplementaria nantu à i sigilli, chì avarà effetti negativi nantu à i sigilli.In particulare, a vibrazione farà chì a forza di compressione trà e superfici di sigillatura cambierà periodicamente, è rende i bulloni di cunnessione sciolti, risultatu in un fallimentu di u sigillo.A causa di a vibrazione pò esse esterna o interna.Per fà u sigillu affidabile, avemu da cunsiderà seriamente i fatturi sopra, è a fabricazione è a selezzione di a guarnizione di sigillatura è l'imballu sò assai impurtanti.


Tempu di pubblicazione: 12-ottobre-2021