Fittings dielettrici

I raccordi dielettrici di Hikelok sò principarmenti usati per u trasportu di gasu, sfruttamentu di petroliu è altri pipeline.Puderà permette à u fluidu mediu di flussu cumplettamente, è interrompe u currente anti-corrosione artificiale o u currente naturali esternu, per isolà u strumentu di monitoraghju da u currente.Hà un insulamentu elettricu è un sigillatu fluidu.A so manica d'insulazione interna pò furnisce una forza dielettrica alta, una resistenza chimica eccellente è una bassa assorbimentu d'acqua.Hè una cundizione impurtante per a realizazione di a funzione d'insulazione di i raccordi dielettrici.

Struttura

hikelok-DF-1

I cumpunenti core di i raccordi dielettrici sòO-ring FKM, anellu di salvezza in PTFE è isolante di poliamide-imide.L'O-ring è l'anellu di salvezza di PTFE ponu ghjucà un bonu effettu di sigillatura è insulazione, è l'insulatore termoplasticu pò separà u cuntattu trà a noce è u corpu, in modu chì i raccordi dielettrici ponu ottene un rendimentu d'insulazione eccellente.

Materiale

U corpu di raccordi dielettrici hè fattu di acciaio inox 316, chì hà una eccellente resistenza à a corrosione è pò travaglià in diversi ambienti duri per un bellu pezzu.

Cunnessione

L'estremità di cunnessione di i raccordi dielettrici hà parechje forme di cunnessione, cum'è doppia ferrule, NPT, BSPT, ISO / MS, etc.

Caratteristiche di u funziunamentu

Resistenza d'insulazione: quandu a temperatura hè 70 ℉ (20 ℃), è a tensione DC hè 10V, a resistenza hè 10 × Ω。

Pressione nominale di travagliu: 5000 psig (344 bar).

Gamma di temperatura di u funziunamentu: -40 ℉ à 200 ℉ (-40 ℃ à 93 ℃).

I raccordi dielettrici Hikelok sò spessu usati insemetubing, raccordi per tubi doppia ghiera, raccordi per tubi filettatiè altri prudutti per assicurà u funziunamentu sicuru è liscia di u sistema.

Per più dettagli di ordine, fate riferimentu à a selezzionecataloghinantuU situ ufficiale di Hikelok.Sì avete qualchì quistione di selezzione, cuntattate u persunale di vendita prufessiunale in linea di Hikelok 24 ore di ore.


Postu tempu: Jul-06-2022