Quandu u trambustu di a cità hè rimpiazzatu da a tranquillità di e muntagne, di i fiumi, di e fureste è di i mari, è u ritmu di u travagliu lascia u locu à un viaghju tranquillu, a famiglia di Sailuoke s'hè imbarcata in un viaghju di custruzzione di squadra per "scuntrà u paese di e fate di Yaochi è esplorà e fiabe di Jiuzhai" à a crucivia di a fine di l'autunnu è di l'iniziu di l'invernu. Sta volta, lasciamu temporaneamente u nostru postu di travagliu è scrivemu una storia di squadra chì appartene à u populu Sailuoke in l'onde turchine è a furesta culurita di JiuZhaiGou è in u ghjacciu è a neve di Yaochi di Huanglong.
JiuZhaiGou
Prima di avvicinassi, u so sguardu era digià catturatu da u turchinu-verde chjaru. Haizi in JiuZhaiGou hè cum'è un ghjuvellu lasciatu da Diu. Cù u sfondate di u sole è di e fureste di muntagna, si trasforma in strati verdi, turchini, verdi è smeraldi. L'arburi morti è l'alghe in fondu à l'acqua s'intreccianu in pitture d'arte naturale. Caminendu nantu à a strada di l'assi, ogni passu hè un'esperienza immersiva di u "mondu di e fiabe".
Huanglong
À l'iniziu di l'inguernu di Huanglong, e muntagne sò cuperte di neve bianca, è a piscina calcificata hè ancu più fantastica sottu à l'abbellimentu di u ghjacciu è di a neve - a riva gialla lattea di a piscina, l'acqua chjara di a piscina, è e muntagne innevate luntane è i tempii antichi vicini formanu una pittura di paisaghju stupenda. U scricchioliu di u pede nantu à a neve è l'esclamazione di l'ammirazione di a piscina calcificata s'intreccianu in a melodia unica di u Viaghju di Huanglong. Ci simu sfidati in e muntagne è in e fureste à un'altitudine di più di 3000 metri, è avemu sentitu u calore di a squadra attraversu l'incuragimentu reciprocu.
Marca Rossa
E surprese di u viaghju ùn si limitanu micca à e muntagne è à i fiumi. Quandu avemu scontru a scultura rossa assai tesa di a Lunga Marcia, u scossa in i nostri cori era indescrivibile. Fermatevi è fighjate, cum'è s'è vo pudete tuccà u pulsu di quelli anni passiunati. Per Sailuoke, questu ùn hè micca solu un check-in scenicu, ma ancu un battesimu spirituale - cum'è cultivemu prufundamente in l'industria è sfondemu in l'innuvazione, questu tenace "spiritu di a Lunga Marcia" serà ancu integratu in u travagliu cutidianu di ogni persona di Sailuoke.
U nostru ghjurnale di viaghju
Squadra Sailuoke: Cumpagni Caldi in e Montagne è i Fiumi
L'impurtanza di a custruzzione di una squadra ùn hè mai solu di "ghjucà". À a riva di u lavu di JiuZhaiGou, nant'à u percorsu di neve di Huanglong è davanti à a scultura rossa, avemu lasciatu una foto di gruppu di visi surridenti. U mumentu quandu a camera si ferma hè a cumpagnia di l'altri è a cuesione di a squadra.
Da cumpagni di travagliu à cumpagni di viaghju, ci sustenemu l'uni l'altri, spartemu i bagagli è ci frememu inseme... Sti picculi mumenti rendenu u ligame di a "famiglia Sailuoke" ancu più strettu.
Viaghju di ritornu: Cù passione, corre versu a prossima muntagna è u prossimu mare
Quandu l'autobus parte da u locu scenicu, u sonu di l'acqua in JiuZhaiGou, u ventu in Huanglong, è e risate di a squadra echeghjanu sempre in a mo mente. Durante stu viaghju, avemu pigliatu u putere di rilassamentu da a natura è avemu approfondutu a nostra cunnessione trà di noi in i nostri viaghji.
À u ritornu à e nostre pusizioni, ci dedicheremu à ogni compitu cù più entusiasmu è una cullaburazione senza intoppi. Perchè sapemu chì ogni partenza hè per un arrivu megliu; Ogni cuesione hà u scopu di avanzà più fermamente.
Grazie, Sailuoke, per avè ci datu un viaghju cusì guaritore è appassiunatu; Aspittendu cun impazienza a prossima volta, continueremu à stà spalla à spalla è à esplorà viaghji più eccitanti inseme sia in carriera sia in vita!