Valvole à agulla Hikelok

nv

Hikelok valve à agulla liberazione di l'industria 8 serie di valvole à agulla, chì risponde à diverse esigenze di pressione, temperatura è cunnessione.

Hikelok, un fabricatore leader di valvole di strumentazione è raccordi, hà annunziatu recentemente a liberazione di a so serie 8 di valvole à agulla.Queste valvole à agulla risponde à una larga gamma di esigenze di pressione, temperatura è cunnessione, facendu un cumpunente essenziale per l'applicazioni industriali è di laboratori.

Valvole à agulla Hikeloksò cunnisciuti per a so qualità superiore, durabilità è prestazione.A serie 8 di valvule à agulla hè una estensione di l'impegnu di Hikelok à risponde à e esigenze specifiche di i so clienti.Ogni serie hè pensata per risponde à e sfide uniche di operare in ambienti differenti.

A serie di valvule à agulla Hikelok sò i seguenti:

UValvole à aghi di a serie NV1avè un corpu forgiatu in una sola pezza.

UValvole à aghi di a serie NV2avè un corpu forgiatu di muru pesante d'una sola pezza è agulla di seduta posteriore di sicurezza in pusizioni completamente aperta.A pressione massima di travagliu hè 10000 psig (689 bar)

UValvole à aghi di a serie NV3avè una custruzzione di unione-bonnet per a sicurità.

UValvole à aghi di a serie NV4anu un sistema di imballaggio caricatu in diretta, è a so noccia di imballaggio permette l'aghjustamenti esterni.

UValvole à aghi di a serie NV5avè un disignu di dimensioni compatte.

UValvole à aghi di a serie NV6hannu manicu di tippu basculante, chì pò esse apertu è chjusu rapidamente.Il a une fermeture à siège souple et son joint torique de tige n'a pas besoin de réglage.

UValvole à aghi di a serie NV7hannu un disignu di steli non rotanti.U so manicu impedisce chì i contaminanti entrenu in parti funziunali, è a so punta di stem rimpiazzabile facilita u mantenimentu.

UValvole à aghi di a serie NV8avè un corpu di valvola di magazzina.U so troncu inferiore non rotativu facilita a sigillatura.

A serie 8 di valvole à agulla di Hikelok sò fabbricate à i più alti standard, assicurendu a so affidabilità è prestazione.Queste valvole sò incredibbilmente versatili, adattate per diverse applicazioni in parechje industrii, cumprese l'oliu è u gasu, a petrochimica, a farmaceutica è assai di più.

"Sviluppendu a serie 8 di valvole à agulla, vulemu furnisce à i nostri clienti una soluzione chì risponde à i so bisogni unichi", hà dettu un portavoce di Hikelok."Ogni serie hè stata cuncepita cù bisogni specifichi in mente, è simu cunfidenti chì i nostri clienti truveranu una valvula à agulla chì si adatta perfettamente à i so bisogni".

Cù sta liberazione recente, Hikelok hà cimentatu a so pusizioni cum'è un fabricatore leader di valvole è raccordi.I clienti ponu avè una cunfidenza cumpleta chì a cumpagnia li furnisce prudutti d'alta qualità chì rispondenu à e so esigenze precise.

Sè avete bisognu di una valvola à agulla, ùn cercate più di a serie 8 di valvule à agulla di Hikelok.Sè avete bisognu di una valvola d'alta pressione, d'alta temperatura o di bassa pressione, pudete esse assicuratu chì Hikelok hà cupertu.Cù a so qualità superiore è a durabilità, i valvule à agulla Hikelok sò un investimentu eccellente per qualsiasi applicazione industriale o di laboratoriu.

Per più dettagli di ordine, fate riferimentu à a selezzionecataloghinantuU situ ufficiale di Hikelok.Sì avete qualchì quistione di selezzione, cuntattate u persunale di vendita prufessiunale in linea di Hikelok 24 ore di ore.


Tempu di post: Apr-18-2023