Cumu identificà trè tippi di filamenti di pipa

A custruzzione di u sistema di fluidu industriale hè inseparabile da uraccordi di tubi di strumentazionecum'è cunnessione.In diverse applicazioni cum'è l'ambienti à alta pressione, e cundizioni di travagliu estremi o u trasportu periculosu di gas-liquidu, a piccula figura di raccordi filettati pò esse vistu in ogni locu.U so eccellente rendimentu in resistenza à a pressione, resistenza à a vibrazione è a sigillatura aiuta u sistema di fluidu à operare in modu più sicuru è stabile, facendu fiducia è utilizatu da più persone.

Per custruisce un sistema fluidu sicuru, a premessa hè di selezziunà u filu currettu.Se vulete selezziunà u filu currettu, avete bisognu di identificà prima.

Tipi di filu cumuni di Hikelok 

Tipi di filu cumuni di Hikelok

Ci hè dui tipi di filamenti cumunimenti utilizati da Hikelok, unu hè u filu di cunnessione, chì hè divisu in filu M è filu UN, è l'altru hè filu di pipe, chì hè divisu in filu NPT, filu BSPP è filu BSPT.Stu documentu pigghia principalmentefilu di pipacum'è un esempiu.

Tipi di filamenti di pipa

Hikelok-fili di pipa-1
Hikelok-fili di pipa-2
Hikelok-fili di pipa-3

(1) filettatura NPT(American National Standard Pipe Thread), utilizendu ASME B1 20.1 standard, l'angolo di u prufilu di u dente hè 60 °, a cima è u fondu di u dente sò in un statu pianu, è a conicità di u filu cònicu hè 1 ∶ 16, chì hè generalmente chjamatu filu conico. .

(2) filettatura BSPP, currispundenti à filu G (pipa parallela standard britannica), usa a norma ISO 228-1, l'angolo di u prufilu di u dente hè di 55 °, a cima è u fondu di u dente sò in forma d'arcu, è u filu internu è esternu sò filu di pipa cilindrica, chì sò generalmente chjamatu filu parallelu.

(3) filu BSPT, currispundenti à u filu R (filu di tubu di sigillatura generale britannica), usa u standard ISO 7-1, l'angolo di u prufilu di u dente hè 55 °, a cima è u fondu di u dente sò arcu circular, è a cunicità di u filu cónico hè 1∶16.Generalmente cunnisciutu cum'è filu taper.

Cumu cunfirmà e specificazioni di trè filamenti di pipa

Da l'infurmazioni sopra, pudemu sapè chì i filamenti di pipa pò ancu esse classificatu in duie categurie: filu taper è filu parallelu.Dunque, quandu si distingue u filu, duvemu prima distingue s'ellu hè un filu cnicu o un filu parallelu.

Identificazione preliminare

U ghjudiziu preliminariu pò esse fattu secondu chì u filu hà cunicità.Aduprà un caliper vernier per misurà u diametru trà i punte di i denti nantu à u primu, quartu è l'ultimu filu pienu secondu a pusizione mostrata in a figura sottu.Se u diametru aumenta gradualmente o diminuite, indica chì u filu hà cunicità, chì hè un filu BSPT o filu NPT in u filu cunicu.Se tutti i diametri sò listessi, indica chì u filu ùn hà micca cunicità è hè un filu parallelu BSPP.

Hikelok-fili di pipa-4

Ulteriore cunferma

Ci hè solu un filu BSPP per u filu parallelu, cusì hè necessariu di distinguerà più s'ellu hè filu BSPT o filu NPT in filu cònicu.

Misurazione di l'angolo di u prufilu di u dente: ghjudicatu secondu l'angulu di u prufilu di u dente, u filu BSPT cù un angolo di prufilu di denti di 55 ° è u filu NPT cù un angolo di prufilu di denti di 60 °.

Hikelok-fili di pipa-5

Filettatura BSPT Filettatura NPT

Fighjate à a forma di i denti: ghjudicà secondu a forma di a cima di u dente è u fondu di u dente.U filu BSPT hè nantu à a cima tonda è u fondu tondu, è u filu NPT hè nantu à a cima è u fondu pianu.

Hikelok-fili di pipa-6

Filettatura BSPT Filettatura NPT

Giudiziu finale

I seguenti dui arnesi sò necessarii per cunfirmà accuratamente u tipu di filu.

Metudu 1: utilizate u calibre di filu è selezziunate u calibre di filu currispundente per a cunferma finale.U filu misuratu hè perfettamente avvitatu cù u calibre di filu.Se e regule d'ispezione di calibre di filu currispondente sò passate, a specificazione di u filu hè a specificazione attuale di u filu misuratu.

Hikelok-fili di pipa-7
Hikelok-fili di pipa-8

Metudu 2: aduprate u calibre di denti è selezziunate u calibre di denti currispundenti per paragunà finu à chì u calibre di denti si adatta perfettamente à u filu misuratu, allora a specificazione di u filu hè a specificazione attuale di u filu misuratu.

Hikelok-fili di pipa-9

In più di i metudi di sopra, pudemu ancu cuntrollà i normi di filu currispundenti di i trè fili dopu à misurà u diametru di a corona di filu cù u caliper vernier è ghjudicà u filu di taper è u filu parallelu, è scopre a specificazione di u filu cù u listessu diametru di a corona di filu. cum'è u filu misuratu in u standard di filu per più cunferma, ma u ghjudiziu finali hà sempre bisognu di l'aiutu di calibre di filu è calibre di denti.

Quandu compra raccordi di tubi Hikelok, hè cunsigliatu di stallà è aduprà cù e valvole di cuntrollu Hikelok.Pudete sceglievalvola agulla, valvola a sfera, valvola di salvezza proporzionale, valvola di misurazione, valvula di cuntrollu, manifolds di valvula, sistema di campionamentu, etc., per fà a cunnessione di u sistema di fluidu più sicura è efficiente.

Per più dettagli di ordine, fate riferimentu à a selezzionecataloghinantuU situ ufficiale di Hikelok.Sì avete qualchì quistione di selezzione, cuntattate u persunale di vendita prufessiunale in linea di Hikelok 24 ore di ore.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022