Introduzione è installazione di raccordi di guarnizione metallica Hikelok (raccordi VCR)

In l'ambiente generale di l'applicazione, Hikelok hàraccordi per tubi doppia ghiera, raccordi di tubi di strumentazioneèraccordi saldaticum'è cumpunenti di cunnessione, ma in un ambiente spiciali, cum'è semiconductor, sistema fotovoltaicu, etc., perchè sti campi deve assicurà a purità alta è a purità di fluidu, i cumpunenti di cunnessione necessaria ùn sò micca cumpetenti da raccordi ordinariu.Tali raccordi duveranu avè e caratteristiche di pulizia, forte resistenza à a corrosione, resistenza à l'usura è eccellenti prestazioni di sigillatura.Quì, avemu bisognu di sceglie un altru raccordi di Hikelok -raccordi di guarnizione metallica di guarnizione di faccia (raccordi VCR)per a cunnessione.

U sigellu di faccia di guarnizione metallica di Hikelok (raccordi VCR) risponde à i standard di l'industria semi.Da a selezzione di a materia prima, u processu di processu standard altu à l'assemblea è l'imballu senza polvere, risponde à i requisiti di cumpunenti fluidi richiesti da industrii speciali cum'è i semiconduttori.

Assicuranza di alta qualità

·Materiali prima - 316L VAR è 316L VIM-VAR materiali chì rispondenu à i requisiti SEMI F200305 ponu esse furniti, cù un bellu aspettu brillanti, alta forza è resistenza à a corrosione.

·Processu - l'attellu implementa standardi stretti di trasfurmazioni, è a superficia interna di u pruduttu serà pulita elettrochimicamente.Stu prucessu migliurà ancu a pulizia è a resistenza à a corrosione di u pruduttu è riduce a contaminazione potenziale di u pruduttu à u fluidu durante l'usu.

· Packaging - una stanza senza polvera cù u standard di pulizia ISO 4, induve i prudutti sò puliti da l'acqua deionizzata, lavati i residui interni, siccati cù gas ultra puro, è sigillati cù purificazione di vacuum à doppia strata.

Stile strutturale

I raccordi di guarnizione in metallo (accessori VCR) sò cù una forma di guarnizione in metallo.U pipeline hè cunnessu attraversu nuts, gaskets, corpu, glandula è tubu in acciaio inox.Durante u prucessu di cunnessione, hè necessariu di assicurà a stallazione curretta è u metudu di operazione.Se ci hè stallazione è operazione irragionevule è sbagliata, pò purtà à fughe è altri prublemi di sicurezza.

Passi di stallazione

Hikelok-01

Fig. 1 Fig. 2

1. In un ambiente limpiu, portate guanti spiciali, combina a noce femina cù a glandula, è poi mette a gasket in u nut (Fig. 1).Se a gasket hè di assemblea di retainer, prima mette a gasket nantu à a superficia di sealing di a glàndula, è poi combina cù a nut (Fig. 2).

Hikelok-02

2. Unisce a noce maschile cù a glandula.

Hikelok-03

3. Connect the female nut part assembled in step 1 with the male nut part assembly in step 2, and then tight it by hand.

Hikelok-04

4. Dopu chì i dui gruppi di pezzi sò assemblati, marcate l'esagonu di e noci in i dui lati è tracciate una linea recta.

Hikelok-05

5. Fix l'esagonu di a noce maschile cù una chjave, riferite à a pusizioni di marcatura, è dopu avvite a noce femina cù una altra chjave à a pusizione di 1 / 8 turn.(Nota: ùn vite micca più di 1 / 8 di turnu per prevene un serramentu eccessivo da dannà a superficia di a guarnizione metallica, risultatu in una cattiva tenuta è perdite.)

In più di i raccordi di guarnizione in metallo (accessori VCR), Hikelok pò ancu furnisce una serie di valvole di cuntrollu di purezza ultraalta è altri prudutti, cumpreseRegulatore di riduzzione di pressione ultrahigh purità, valvola di diafragma ultrahigh purity, valvola a soffietto di purezza ultra alta, sistema di cunversioneètubu EP.Si pò dinù esse persunalizatu secondu à e diverse esigenze di stallazione di i clienti.

Per più dettagli di ordine, fate riferimentu à a selezzionecataloghinantuU situ ufficiale di Hikelok.Sì avete qualchì quistione di selezzione, cuntattate u persunale di vendita prufessiunale in linea di Hikelok 24 ore di ore.


Tempu di Postu: Apr-11-2022