סיור צוות בהר אמאי

על מנת להעשיר את חיי הצוות, לשפר את חיוניותם ולכידותם ולהראות את רמתו ורוחם הספורטיבית, ארגנה החברה באמצע נובמבר 2019 פעילות טיפוס הרים בנושא "בריאות וחיוניות".

הטיפוס התרחש בהר אמאי שבמחוז סצ'ואן.זה נמשך יומיים ולילה אחד.כל צוות החברה השתתף בה באופן פעיל.ביום הראשון לפעילות הצוות לקח את האוטובוס ליעד מוקדם בבוקר.לאחר שהגיעו, לקחו לנוח והחלו במסע הטיפוס.היה שמש אחר הצהריים.בהתחלה כולם היו במצב רוח מרומם, צילמו בעודם נהנים מהנוף.אבל ככל שחלף הזמן, חלק מהעובדים החלו להאט את הקצב והזיעה ספגה את בגדיהם.אנחנו עוצרים והולכים לתחנת מעבר.כשמסתכלים על טרסות האבן האינסופיות ועל הרכבל שיכול להגיע ליעד, אנחנו בדילמה.העלייה ברכבל נוחה וקלה.אנחנו מרגישים שהדרך עוד ארוכה ואיננו יודעים אם נוכל להיצמד ליעד.לבסוף, החלטנו לבצע את הנושא של פעילות זו ולדבוק בו באמצעות דיון.לבסוף, הגענו בערב למלון באמצע ההר.לאחר ארוחת הערב, כולנו חזרנו מוקדם לחדרנו כדי לנוח ולצבור כוחות ליום המחרת.

למחרת בבוקר, כולם היו מוכנים לצאת לדרך, והמשיכו בדרכים בבוקר הקריר.בתהליך הצעידה קרה דבר מעניין.כשפגשנו את הקופים ביער, הקופים השובבים פשוט צפו מרחוק בהתחלה.כשגילו שלעוברי אורח יש אוכל, הם רצו להילחם על זה.כמה עובדים לא שמו לב לכך.הקופים שדדו את בקבוקי האוכל והמים, מה שהצחיק את כולם.

המסע המאוחר עדיין מפותל, אבל עם הניסיון של אתמול, עזרנו אחד לשני לאורך כל המסע והגענו לפסגת ג'ינדינג בגובה של 3099 מטר.כשרחצים בשמש החמימה, מתבוננים בפסל הבודהה המוזהב שלפנינו, הר השלג הגונגה הרחוק וים העננים, אנחנו לא יכולים שלא לחוש תחושת יראה בליבנו.אנחנו מאטים את הנשימה, עוצמים עיניים ומבקשים בכנות משאלה, כאילו הגוף והנפש שלנו הוטבלו.לבסוף, צילמנו תמונה קבוצתית בג'ינדינג לציון סיום האירוע.

באמצעות פעילות זו, לא רק להעשיר את חיי שעות הפנאי של הצוות, אלא גם לקדם תקשורת הדדית, להעצים את לכידות הצוות, לתת לכל אחד להרגיש את כוחו של הצוות ולהניח בסיס איתן לשיתוף פעולה בעבודה בעתיד.