Dui forme di saldatura di Hikelok: saldatura è saldatura di testa

A saldatura hè un metudu di cunnessione assai affidabile, chì hè largamente utilizatu in a produzzione industriale in u mondu.U prucessu di saldatura currettu pò assicurà chì l'articulazione di saldatura hè ferma è senza perdite, cusì pò ghjucà un rolu di cunnessione assai impurtante.

Ci hè duie forme cumuni di saldatura: saldatura di socket è saldatura di testa

Saldatura a socket: inserisci a pipa in u foru di u passu à a fine di a saldatura di u socket è salda un cerculu à l'esternu per compie a cunnessione di saldatura.Durante a saldatura di a socket, inserite a pipa in u foru di saldatura di a socket finu à ch'ella ghjunghje à u fondu, è poi tira fora a pipa da circa 1,5 mm (0,06in.), poi eseguite a saldatura, chì pò evità u stress di saldatura durante a saldatura.

hikelok-saldatura-1

Saldatura a testa: i giunti di saldatura di i pezzi di saldatura à e duie estremità saranu opposti, è 1,5 mm (0,06 in.) deve esse riservatu.Allora salda un circhiu longu l'articulazione per assicurà chì u muru di a pipa hè saldatu cumplettamente per ottene una forza affidabile.Cum'è mostra in a figura, a valvula cù a cunnessione di saldatura di a testa pò esse saldata à a testa cù un pipa, è i raccordi saldati ponu ancu esse saldati à a testa cù pipa.

hikelok-welding-2

Operazione di specificazione di saldatura

U persunale di saldatura di Hikelok hà passatu a furmazione è a valutazione prufessiunale, è implementanu strettamente u prucessu di saldatura durante a saldatura per assicurà chì l'aspettu, a funzione è a prestazione di i prudutti ghjunghjenu à u statu ideale dopu a saldatura.

I prudutti di saldatura Hikelok includenuvalvola agulla, valvola a sfera, raccordi saldati, etc., chì pò ancu esse persunalizatu secondu e cundizioni di travagliu di i clienti.

Per più dettagli di ordine, fate riferimentu à a selezzionecataloghinantuU situ ufficiale di Hikelok.Sì avete qualchì quistione di selezzione, cuntattate u persunale di vendita prufessiunale in linea di Hikelok 24 ore di ore.


Tempu di Postu: Apr-27-2022