Hikelok Aiuta i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino

I Ghjochi Olimpichi di l'Inguernu seranu in Pechino in 2022. Per assicurà l'operazione sicura è efficiente di l'avvenimenti, ci sò normi stretti per a custruzzione di locu è infrastruttura.

1

Cum'è u prughjettu centralizatu di almacenamentu di gasu di i Ghjochi Olimpichi d'Inverno di Pechino - stazione di raccolta è iniezione in u almacenamentu di gas shuang 6, a serie DBB2 di grande calibre bullonatu doppia bloccu è valvole di spurgatura cuncepite è prodotte da a squadra di R & D di Hikelok cun alti standard è requisiti elevati hà participatu. in una parte impurtante.

2
4-camminata

DBB2 seria:Doppio blocco bullonato di grande calibro e valvole di spurgo

Struttura

A serie DBB2 di grande cazzu è valvule di spurgatura di bloccu bullonatu aduprendu un corpu di valvola in trè pezzi è usa un solu cumpunente compactu per furnisce una transizione liscia trà u prucessu di produzzione è u sistema di strumenti, è ponu realizà duie funzioni di doppia chjusa è scarica. .

Ccaratteristiche

In cunfrontu cù u sistema tradiziunale, stu sistema hà menu punti di fuga, taglia chjuca, pesu ligeru, sicurezza è affidabilità.Pò esse usatu cum'è u schema preferitu di sistema di multi valve è accurtà assai u tempu di stallazione.

Usetà

A serie DBB2 è valvole di spurgatura di blocchi imbullonati di grande calibre pò currisponde à una varietà di specificazioni di installazione di flange è gradi di pressione.I valori di pressione è di temperatura dipendenu da a terminazione di a flange, è a dimensione è a pressione nominale cumplenu cù ASME B16.5.U troncu hè assemblatu internamente per prevene a fretta, è u sediu di a valvula di carica mobile pò mantene u sistema sigillatu quandu a pressione è a temperatura cambianu.

Nantu à noi

Hikelok hè stata impegnata à u disignu è a fabricazione di tubi di strumenti è pezzi di valvula.I prudutti sò largamente usati in i campi di l'energia elettrica, petroleum è petrochimica, militare è aerospaziale, semiconductor è equipaggiu cumpletu.Aderisce à u cuncettu di sviluppu di a fabricazione magra è a migliione cuntinua.

Hikelok si concentra nantu à furnisce prudutti sicuri è affidabili.Attraversu l'innuvazione cuntinuu è a riforma, a qualità di l'offerta Hikelok serà sempre più alta.

Vogliu à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino un successu cumpletu!L'atleti chinesi facenu un altru successu!

 


Tempu di post: 18-novembre-2021