Visita di squadra in u Monte Emei

Per arricchisce a vita di u persunale, migliurà a so vitalità è a so cuesione, è mustrà u so bon livellu è spiritu spurtivu, a cumpagnia hà urganizatu una attività d'alpinisimu cù u tema "salute è vitalità" à a mità di nuvembre 2019.

L'alpinisimu s'hè svoltu in u Monte Emei, in a Pruvincia di Sichuan. Hè duratu dui ghjorni è una notte. Tuttu u persunale di a cumpagnia hà participatu attivamente. U primu ghjornu di l'attività, u persunale hà pigliatu l'autobus per a destinazione a mane à bon'ora. Dopu esse ghjunti, si sò ripusati è anu cuminciatu u viaghju d'arrampicata. Ci era un dopumezzogiu assulanatu. À l'iniziu, tutti eranu di bon umore, pigliendu foto mentre godevanu u paisaghju. Ma cù u tempu, certi impiegati anu cuminciatu à rallentà è u sudore hà impregnatu i so vestiti. Ci simu fermati è andati à una stazione di transitu. Guardendu e terrazze di petra infinite è a funivia chì pò ghjunghje à a destinazione, simu in un dilema. Piglià a funivia hè cunveniente è faciule. Sentimu chì a strada da fà hè longa è ùn sapemu micca s'è no pudemu stà à a destinazione. Infine, avemu decisu di realizà u tema di sta attività è di stà ci per mezu di discussioni. Infine, simu ghjunti à l'hotel in mezu à a muntagna a sera. Dopu cena, simu tutti vultati in a nostra stanza prestu per ripusà è accumulà forze per u ghjornu dopu.

A mane dopu, tutti eranu pronti à parte, è cuntinuavanu a strada in a fresca mattina. Mentre marchjavamu, hè accaduta una cosa interessante. Quandu avemu scontru e scimie in a furesta, e scimie cattive anu appena osservatu da luntanu à l'iniziu. Quandu anu vistu chì i passanti avianu da manghjà, sò corsi à luttà per ellu. Parechji impiegati ùn ci anu fattu casu. E scimie anu arrubatu u cibu è e buttiglie d'acqua, ciò chì hà fattu ride à tutti.

U viaghju dopu hè sempre tortuosu, ma cù l'esperienza d'eri, ci simu aiutati l'unu l'altru per tuttu u viaghju è simu ghjunti à a cima di Jinding à un'altitudine di 3099 metri. Quandu simu bagnati da u sole caldu, fighjendu a statua di u Buddha d'oru davanti à noi, a muntagna di neve di Gongga luntana è u mare di nuvole, ùn pudemu micca impedisce di sente un sensu di timore reverenziale in u nostru core. Rallentamu u nostru fiatu, chjudemu l'ochji è esprimemu sinceramente un desideriu, cum'è s'è u nostru corpu è a nostra mente fussinu stati battezzati. Infine, avemu fattu una foto di gruppu in Jinding per marcà a fine di l'eventu.

Attraversu sta attività, ùn solu arricchisce a vita libera di u persunale, ma prumove ancu a cumunicazione reciproca, rinfurzà a cuesione di a squadra, fà sente à tutti a forza di a squadra è pone una basa solida per a futura cuuperazione di travagliu.