Introduzione di raccordi: identificazione di a dimensione di u filu è u passu

U funziunamentu di un sistema di fluidu industriale dipende da a cullaburazione di ogni cumpunente chì furnisce u vostru fluidu di prucessu à u so destinazione.A sicurità è a produtividade di a vostra pianta dipendenu da e cunnessione senza fughe trà i cumpunenti.Per identificà l'adattamentu per u vostru sistema di fluidu, prima capisce è identificà a dimensione di u filu è u pitch.

 

Thread and termination Foundation

Ancu i prufessiunali sperimentati à volte trovanu difficiuli di identificà i fili.Hè impurtante di capiscenu i fili generali è i termini è i normi di terminazione per aiutà à classificà i filamenti specifichi.

Tippu di filu: filu esternu è filu internu si riferiscenu à a pusizione di filu nantu à l'articulazione.U filu esternu hè protruding in l'esternu di l'articulazione, mentri u filu internu hè in l'internu di l'articulazione.U filu esternu hè inseritu in u filu internu.

Pitch: pitch hè a distanza trà i fili.L'identificazione di pitch dipende da standard di filu specifichi, cum'è NPT, ISO, BSPT, etc. Pitch pò esse spressione in filamenti per inch è mm.

Addendum è dedendum: ci sò cimi è vaddi in u filu, chì sò chjamati addendum è dedendum rispettivament.A superficia plana trà a punta è a radica hè chjamata flank.

 

Identificà u tipu di filu

U primu passu per identificà a dimensione di u filu è u pitch hè di avè l'arnesi propiu, cumpresi caliper vernier, calibre di pitch è guida d'identificazione di pitch.Aduprate per determinà se u filu hè affucatu o drittu.Diagramma di filettatura conica versus filettatura diritta

U filu drittu (chjamatu ancu filu parallelu o filu meccanicu) ùn hè micca usatu per u sigillamentu, ma hè usatu per riparà a noce nantu à u corpu di u connettore di casing.Hanu deve s'appoghjanu à altri fattori per furmà sigilli a prova di fuga, cum'èguarnizioni, O-rings, o cuntattu di metallu à metallu.

I filamenti tapered (cunnisciutu ancu com'è filamenti dinamichi) ponu esse sigillati quandu i lati di i denti di i filamenti esterni è internu sò attirati inseme.Hè necessariu d'utilizà un sigillante di filu o una cinta di filu per riempie u spaziu trà a punta di u dente è a radica di u dente per impedisce a fuga di fluidu di u sistema à l'articulazione.

U filu taper hè in un angulu à a linea centrale, mentri u filu parallelu hè parallelu à a linea centrale.Aduprate caliper vernier per misurà u diametru di punta à punta di filu esternu o filu internu nantu à u primu, quartu è ultimu filu pienu.Se u diametru aumenta nantu à l'estremità maschile o diminuite nantu à l'estremità femina, u filu hè tapered.Sì tutti i diametri sò listessi, u filu hè drittu.

 Fittings

Misurà u diametru di u filu

Dopu avè identificatu s'ellu si usa fili dritti o cunici, u prossimu passu hè di determinà u diametru di u filu.À novu, aduprà caliper vernier à misurà u filu nominali esterni o diametru filu internu da a cima di u dente à a cima di u dente.Per i fili dritti, misurate ogni filu pienu.Per i filamenti tapered, misurà u quartu o quintu filu pienu.

E misure di diametru ottenute pò esse diverse da e dimensioni nominali di i filamenti dati elencati.Stu cambiamentu hè dovutu à tolleranze industriali o di fabricazione uniche.Aduprate a guida d'identificazione di filu di u fabricatore di u connettore per determinà chì u diametru hè u più vicinu à a dimensione curretta pussibule.Diagramma di misurazione di passo di filettatura

 

Determina u pitch

U prossimu passu hè di determinà u pitch.Verificate u filu contr'à ogni forma cun un calibre di pitch (cunnisciutu ancu com'è pettine) finu à truvà un match perfettu.Certi formi di filu inglese è metricu sò assai simili, cusì pò piglià un pocu di tempu.

 

Stabbilisce un standard di pitch

L'ultimu passu hè di stabilisce u standard di pitch.Dopu chì u sessu, u tipu, u diametru nominale è u pitch di filu sò determinati, u standard di identificazione di filu pò esse identificatu da a guida d'identificazione di filu.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021